A 2010-es URBITÁLIS Nagyvárosi Majálison főszervezőként vettünk részt, ezzel a
csapatunk egy újfajta munkába fogott. A Studio Metropolitana Városfejlesztő Műhely
megbízásából részt vettünk az egyhónapos civil fesztivál arculatának, témájának
kialakításában és menedzsmentjét, koordinációját, az operatív feladatok
elvégzését teljes körűen vállaltuk. Az URBITÁLIS Majális célja az volt, hogy
aktivitásra serkentse a várost szerető civileket és csoportokat, közös gondolkodást
indítson el, és elősegítse a hosszabb távú együttműködést. Az egy hónap alatt több
mint 100 eseményt tartottunk, saját szervezésű nyitóeseménnyel „Romkocsmák
éjszakája” néven, melyben a belváros 7 romkocsmája vett részt egy közös játékban.
Munkánkat a MOACOM Vezetői és Stratégiai Kommunikációs Tanácsadó Kft. segítette,
így több mint 220 sajtómegjelenése (nyomtatott és online sajtó, Tv, Rádió) és közel 70
ezer nézője volt a fesztiválnak.
További megjelenések:
nol
hetivalasz
urbanista.blog
ringmagazin
We were one of the coordinators of the Grand Fest URBITÁLIS 2010, which meant a
new field of activity for our team. On the commission of Studio Metropolitana Urban
Development Company we took part in designing the one-month civil festival’s image
and theme, we undertook its management, its coordination and the overall
accomplishment of its operative tasks. The main objective of URBITÁLIS was to foster
the active participation both of NGOs, associations, foundations and of simple citizens
who like their city, to facilitate common thinking and promote long-term cooperation.
During this one month more than 100 events took place, the organization of the
opening event named „Ruin Pubs’ Night „, in the framework of which the downtown’s 7
ruin pubs took part in a common game, was our initiative. Thanks to our successful
cooperation with MOACOM Management and Strategic Communications ConsultingLtd.
the festival had more than 220 press releases (print and online media, TV, Radio) and
nearly 70 thousand spectators.